... submit to the ord... 2510 x 3000 | 2MB

Aslim Wal Hanifah kekal selamanya

Aslim Wal Hanifah kekal selamanya
bermainn dimata hatiii iman di dada ....

Tuesday, June 1, 2010

Salam Perkenalan Buat Muslimin dan Muslimat sekalian.....

Selamat Datang Ke Blog saya Aslim Wal Hanifah.

Sejarah keturunan merupakan salah satu aspek yang penting dalam diri saya dan keluarga.
Nama saya yang sebenar ialah Ahmad Salimi Bin Mohd Najib. Saya dilahirkan di bumi serambi Mekah yang sejuk mata memandang tenang hati bila berada di sana. Saya merupakan anak kedua daripada 7 adik beradik. Enam laki-laki satu perempuan.
Saya dilahirkan di Kampung Raja, Saring Pasir Puteh Kelantan.
Setakat ini saja buat pertama kali mengenali saya. Sekiranya anda ingin mengetahui lebih lanjut saya akan mengupas satu persatu mengenai keturunan.
Sertai saya sekarang.